Saturday, August 14, 2010

A-Cool - Soft Love(Зөөлөн хайр)

Зиа найрамдлаас ирсэн нөхдөөс мэндчилж байна :D
Молор Болор бид 3 найрамдлаар хэсч, тэнүүчилж, амарсаар ирлээ... Миний хувьд найрамдалд албан ёсоор амарч буй анхны минь удаа байсан. Тийм болоод ч тэр үү? маш их таалагдлаа. Очихдоо тэр олон хөтөлбөрүүдийн цаана яаж гарнадаа, арай илүү цаг өшиглөх боломж гардаг л байгаадаа мэтээр олон л зүйлд эргэлзсээр очсон боловч тэнд үнэхээр сайхан 10 хоногийг үдлээ. Боломжтой бол улираад амармаар санагдсан гэвч мөнгө төгрөг, цаг агаарын асуудлаас болоод... За тэрч яахав...

Тэнд амарч байх хугацаанд найрамдал тэр чигээрээ энэ дуунд дурласан гэж хэлж болно. Яагаад гэвэл тэнд хүн бүхэн хайрыг мэдэрч уярч байсан болохоор энэ дуу илүү дотно санагдацгаасан биз. Магадгүй дурласан болоод хайрандаа умбаж яваа нэгнийг нь догдлуулах байх сонсоод үздээ...

А-СооL - Зөөлөн хайр

Анх чамайг харсан тэр мөчийг санаж байна
Ариухан хайрын эхлэл гэж тэрхэн үед зүрх минь шивнэсэн
Уруул чинь зөөлөн харц чинь булаам
Энэ их халуун хайрыг чамаас анх би мэдэрсээн

ДХ:
Хайр яагаад ийм зөөлөн зөөлөн юм бэ
Хагацлын өмнө чи очихдоо үнэнч байж чадах уу?
Дурлал яагаад ийм зөөлөн юм бэ?
Дутуу хайрласан хайр минь
Чамайгаа би үүрд хайрлахсан

Бороо зөөлөн шиврээд бодол болсон нууцхан сэтгэл минь
Болоогүй хайрын төлөө чи юунд зүрхээ чагнаав
Мөрөөдөл минь биелнэ мөнхөд чамайгаа хайрлана
Мөнхийн аз жаргалаар чамтайгаа хамт амьдарна

ДХ:
Хайр яагаад ийм зөөлөн зөөлөн юм бэ
Хагацлын өмнө чи очихдоо үнэнч байж чадах уу?
Дурлал яагаад ийм зөөлөн юм бэ?
Дутуу хайрласан хайр минь
Чамайгаа би үүрд хайрлахсан


Хайрт минь чамгүйгээр би ГУНИГТАЙ

Миний сэтгэл ...(сонсоод ойлгодгүээ хэхэ)
Яг одоо чи минь сонсож байгаа гэдэгт би итгэж байна
Дахин хэлье ЧИ МИНИЙ ЗӨӨЛӨН ХАЙР

Анх чамайг харсан тэр мөчийг санаж байна
Ариухан хайрын эхлэл гэж тэрхэн үед зүрх минь шивнэсэн
Уруул чинь зөөлөн харц чинь булаам
Энэ их халуун хайрыг чамаас анх би мэдэрсээн

ДХ: х2
Хайр яагаад ийм зөөлөн зөөлөн юм бэ
Хагацлын өмнө чи очихдоо үнэнч байж чадах уу?
Дурлал яагаад ийм зөөлөн юм бэ?
Дутуу хайрласан хайр минь
Чамайгаа би үүрд хайрлахсан

Чамайгаа би үүрд хайрлахсан...

Сэтгэл гарган Үгийг нь бичив :)

Download: Mediafire
GOGO

3 comments:

  1. Duug ni medehgui, hair yamar zoolon yum be geed haichihsan chin chinii blog garaad irlee. kkk. Haisan duugaa olohod tusalsand bayarlalaa.

    ReplyDelete
  2. Миний сэтгэлээс гарч байгаа энэ үгийг яг одоо чи минь сонсож байгаа гэдэгт би итгэж байна шүү дээ хэхэхэ

    ReplyDelete